Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


torsdag 14 januari 2010

Senaste traderaobjekten

Det är verkligen beroendeframkallande att köpa och sälja på tradera! Tidigare satt man fastklistrad och bjöd på massa auktioner varje dag, men nu när jag har börjat sälja så är det nästan roligare. Man får ju in pengar istället för att göra av med dem :-)

Denna hylla har jag lagt ut idag.







Här är en söt liten kryddhylla som jag förvarat små böcker i. Den har jag oxå lagt ut på tradera.

Idag avslutas min första auktion (kryddhyllan med kryddburkarna) och det är jättespännande att se vad den går för.


Annars så händer det inte så mycket här hemma. Mamma har lovat att vara barnvakt i eftermiddag och då tänker jag passa på att måla. För jag har MASSOR som behöver lite färg på sig. Målningsprojekten tar aldrig slut. Imorgon är det äntligen fredag igen och då hinner jag inte göra nånting. Barnen är lediga från dagis och killarna ska träna bandy. Sen är det kväll och bra på tv. Jag har börjat få tillbaka energin igen :-) Det beror säkert på pressen man har när man startat en blogg och vill visa hur duktig man är! haha


Hej så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar