Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


fredag 8 januari 2010

Småfåglar

Inatt ska det verkligen bli kallt! Jag satte upp vårat fågelbo idag, måste ju tänka på de små stackarna i denna vinterkyla. Själva ska vi bunkra upp med ved och choklad och kolla på let´s dance (kanske slår jag över till morden i midsommer kl. 21)




Killarna har varit på sin första bandyträning idag och det gick visst bra, sa farfar. Vi har varit hemma hos mina föräldrar och ätit lunch igen och där åt jag årets andra semla :-)




Märta kan vinka och säga hej! Är det inte fantastiskt! Man är lika road nu, fast det är fjärde barnet. haha





Till slut fick jag ordning på tradera-annonsen, så nu ska jag försöka kränga objekt nr. 2 En tallrikshylla!
Hoppas det går bra, för jag har massa saker på lager ;-)
Nä, nu är det dax att laga middag (har Marcus fastnat i affären eller?) Sen blir det tv och fredagsmys. Glöm nu inte ge småfåglarna mat!
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar