Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


måndag 8 februari 2010

Ja, då var den helgen över. Vi har mest fikat och tryckt i oss godis varje dag, så nu ska jag börja med GI (igen) :-) Får väl se hur det går....
Annars har det inte hänt så mycket, kollade på melodifestivalen såklart och vi har haft lite mer kalas för Elin. Nu äntligen börjar hon bli frisk, fast hon har knappt ätit på en vecka. Det är konstigt, jag tappar aldrig aptiten när jag är sjuk, möjligtvis magsjuka kan hålla mig borta från maten några timmar :-)
Nu ska vi lägga barnen och sedan blir det smaskiga räkmackor framför tv:n (jag får dock hålla mig till tunna delikatessknäckebröd

~~Go´kväll gott folk~~

1 kommentar:

  1. Lägg ner det där GI tramset, it doesn´nt fit you ;))

    I morgon kommer jag på fika å jag vill INTE ha nåt delikatessknäcke...hihiihi

    Kram

    SvaraRadera