Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


tisdag 16 februari 2010

Fortfarande sjuka

Usch vad trist! Det värsta av magsjukan har lagt sig, men nu har barnen fått hosta oxå och Märta har feber. Det är stökigt här hemma och jag orkar inte bry mig, tvätten får ligga två dagar i maskinen och sen får jag tvätta om den...

Nu längtar jag till våren och värmen! Höra insekterna surra och allt blir grönt och färggrant. Vad kul det ska bli att få börja plantera och städa iordning i trädgården. Kunna sitta i uterummet och fika och sola på altanen.

Men än så är det vinter och nu snöar det ute, "hurra" :-/


Have a nice day!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar