Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


tisdag 1 november 2011

Nya öppettider


Från och med november har jag bara öppet i butiken på lördagar. På så vis har jag tid att måla nya möbler på veckodagarna. Vill ni komma någon annan tid så är det bara att ringa mig på nr. 0763 682618
Nu på lördag kan jag endast ha öppet mellan 11-13 för vi ska till Göteborg på släktkalas, annars ska det vara öppet mellan 11-15.
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar