Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


tisdag 22 november 2011

Bilder hemifrån

I helgen har det fikats på lussebullar som svärmor har bakat. Det charmiga kakfatet finns att köpa i butiken för 225 kr.
Kuddfodralet i soffan finns också att köpa hos mig för 250 kr.
Ett foto taget från hallen. Som ni ser är furutrappan fortfarande inte vitmålad! Undrar när det ska finnas tid till det...
På byrån finns de här söta gamla skorna som jag fyndat på loppis
Nyvaken Olle
I helgen fick Märta flytta upp till sitt nya rum. Det är inte riktigt klart där än, golvlisterna ska tex bytas till likadana som i Elins rum.
En titt in i Elins rum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar