Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


fredag 18 november 2011

Maileg

Tomtenissarna Lukas och Louise st. Large finns nu i butiken och kostar 450 kr/st.
Vita strutar i tyg, två olika storlekar 95 kr för 2-p.
Söt liten musängel 145 kr.
Kaninerna Daisy och Diana stl. Small 195 kr/st.
Jag har kvar en härlig girlang med 24 fickor att stoppa små paket i 795 kr.
Sist men inte minst har jag kvar denna megastora tomte som även den har 24 fickor som man kan lägga små presenter i. För 750 kr blir den din ;-)
Butiken är öppen lördag 11-15

Ha en mysig helg!
nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar