Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


torsdag 25 mars 2010

Vårplantering

Jobbar för fullt på skafferiet och snart är det färdigt. Bilder kommer i helgen. Härom dagen hann jag med årets första plantering och det känns så härligt att byta ut den bruna ljungen och allt granris mot något färgstarkt.




Skulle haft blommorna i min zinkbalja, men det var ju som betong där i utav all is. Hinner väl tina tills nästa besök i blomsteraffären hoppas jag.
Imorgon fyller Albin 7 år (vad fort tiden går) så det blir lite barnkalas på lördag. Vi tjuvstartar lite på fredag kväll för då kommer en kompis hit och äter taccos med oss eftersom han inte kunde komma på kalaset. Det blir trevligt.
Have a nice day! Gå ut och njut av solen, det är nog 8 grader varmt ute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar