Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


fredag 23 april 2010

Nya klänningar

Tjejerna har fått så söta klänningar och jag var bara tvungen att ta lite kort på mina små manekänger. :-) Nya röda lackskor fick Elin också.

Märta älskar att sätta sig i dockvagnen och ganska ofta ramlar hon och får den över sig, tycker att hon borde lära sig...men nej då, envis är hon. Elin gillar att gunga på gunghästen och far omkring från rum till rum.

Det här va skojigt!


Tjolahopp tjolahej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar