Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


fredag 25 maj 2012

Skål och trevlig helg!

Vilken underbar sommarvecka det har varit! Idag var jag och pojkarna och badade i Vänern. Det var typ 14 grader varmt, men vi doppade oss minst 2 ggr var. Vad skönt det är att göra ingenting! Det borde man göra oftare :-) Bara njuta av livet och låta bli städning så mycket man kan. Har precis korkat upp en flaska bubbelrosé och väntar på att Marcus ska komma hem från jobbet. I helgen är det klassfotboll som gäller för både Noel och Albin. Det har börjat gro i grönsakslandet och gräset är nyklippt. Nu ska jag sätta mig i solen och dricka ett glas. Skål och trevlig helg! kram Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar