Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


fredag 27 april 2012

Skönt med en paus

Jag känner att jag är helt slut i kroppen och knoppen. Har så mycket runt mig hela tiden, barnen kräver jättemycket av min tid och ork, så har man företaget att tänka på också. Utöver det så vill jag hinna med att träna lite själv och så allt som måste göras i hemmet såsom tvätt, disk och städ. Man hinner inte med allt som småbarnsförälder har jag märkt. Så nu i sommar vill jag släppa det mesta av företagsbiten och fokusera på min familj och på att må bra själv. Hoppas som sagt på att kunna fortsätta med butiken i höst igen, men det verkar som om Olle inte får någon dagisplats i år. Nu ska jag bara lata mig i några dagar och sedan är det trädgårdsarbete och renovering som gäller. Ha en härlig långhelg! Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar