Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


fredag 16 september 2011

Butiken har öppnat

Då kör jag igång igen! Öppettiderna är som framgår av bilden nedan Tis - Fre kl. 11 - 18 (fast det är stängt mellan 16.00-16.30 för då hämtar jag barnen på dagis) Vill man komma någon annan tid så är det bara att ringa mig på nr. 0763682618 När det är för kallt ute så har jag ytterdörren stängd, men det är bara att kliva på. Har satt upp en plinga i taket så jag hör när det kommer någon. Skulle det vara låst så ring på dörrklockan.



Eftersom garaget inte är så stort så har jag en del saker i hallen och uterummet också. Allt som det finns prislappar på är till salu. Jag har betalterminal, så man behöver inte betala kontant :-)



En liten vägbeskrivning. Kommer sätta upp lite skyltar nästa vecka. Klicka på bilden så blir den lite större. Håller på och gör en hemsida och där kan man se produkterna som finns hos Nillas shabby home och det står lite om mig och hur man hittar hit.



Ni är varmt välkomna hem till mig och kaoset som råder där.






kram Nilla









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar