Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


fredag 16 mars 2012

Ändrade öppettider

Från och med v. 12 kommer jag att ha öppet på fredagar istället, kl. 11-16. Med fem barn och deras intressen så hinner jag inte på lördagar längre, dessutom så jobbar Marcus varannan helg. Så imorgon är sista lördagen och då är det öppet mellan 11-15.
Planterade lite blommor härom dagen och detta lilla fågelbo hittade jag på skogsvägen i vintras. Satte i några prydnadsägg och lite fjädrar. Ganska gulligt! :-)
Lilla Olle är så nöjd och glad över att få springa omkring utomhus nu och skorna har han ärvt av storebror Noel.
Hoppas på fint väder i helgen
kram Nilla

1 kommentar:

  1. Hej!
    jag saknar en länk från bloggen till hemsidan. Som man lätt kan hitta här.
    hälsningar Catarina

    SvaraRadera