Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


fredag 19 oktober 2012

Meningen med livet

Oj, det var ett tag sedan jag skrev i bloggen! Har haft en del att tänka på.. På hemmafronten har det väl inte hänt så mycket. Dagarna bara rusar iväg och livet med för den delen. Man behöver få sig ett rejält uppvaknande för att verkligen värdesätta rätt saker. Det materiella betyder ingenting om man inte har hälsan. Passa på och lev livet medans du kan!! man vet aldrig vad som händer imorgon... Jo förresten, imorgon drar jag till Göteborg :-) Jag och några goa gummor ska iväg till Sankt Jörgen spa och bli ompysslade. Efteråt blir det drinkar på nåt roligt ställe och jag tänker inte gå och lägga mig före kl 05 på söndag morgon haha
Var rädda om er och njut av helgen! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar