Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


torsdag 19 januari 2012

Möbler på gång!


Japp, nu har jag kavlat upp ärmarna och satt igång och målat igen. Först ut är ett gammalt skrivbord och ett gammalt soffbord. Ska försöka bli klar med dem imorgon fredag. Nästa objekt är ett gammalt linneskåp och en gammal säng och de hoppas jag ska bli färdiga nästa vecka. Lägger ut bilder på bloggen när de är klara.
Idag är det vår i luften igen! Ska ta en promenad i skogen och få lite frisk luft. Ikväll ska jag prova på zumba för första gången, det ska bli intressant :-)

Ha en trevlig helg!
nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar