Välkommen till min lilla blogg

Håller på att renovera våran 70-tals villa till något som ska se betydligt äldre ut. Vi har fått riva upp alla golv och väggar ända till grunden, så då passar det utmärkt att byta till nåt man verkligen gillar. Det har blivit vit bröstpanel nästan överallt och gammaldagsa blommiga tapeter och mörkt golv. De flesta möbler kommer att målas vita i min favoritstil shabby chic.

Dessutom håller jag på och startar en egen butik så det kommer bli mycket bilder och annat från den framöver.


onsdag 13 april 2011

Vårvärme

Noel var så duktig och städade lekstugan i måndags. Elin rotar efter stenar som hon ska betala med...
i Albins leksaksaffär. Här roade sig barnen i den sköna värmen några timmar.
Efteråt var det jag som fick plocka iordning på leksakerna såklart :-) Jag passade på att byta gardiner i lekstugan och la på en nyinköpt matta oxå.
Längtar tills jag blir av med magen så jag kan börja göra lite fint i trädgården.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar